https://www.woodarchitecture.fi/fi/projects/nokkalan-majakka (18.6.2018) |
http://espooliikkuu.fi/liikuntapaikat/rantaraitti-tutuksi (18.6.2018) |
Tätä olen odottanut!
Itä-Helsingissä asuvana (10 vuotta Itäkeskuksessa ja nyt 15 vuotta Vuosaaressa) kaikki fillarireitit ovat tulleet turhankin tutuiksi.
Vuosien odottelun jälkeen saatiin Länsimetro ja johan maailma avartui. Runsaassa puolessa tunnissa pääsee 35 kilometriä länteen Matinkylään. Se on sama matka kuin Vuosaaresta Porvooseen.
Itä-Helsingissä asuvana (10 vuotta Itäkeskuksessa ja nyt 15 vuotta Vuosaaressa) kaikki fillarireitit ovat tulleet turhankin tutuiksi.
Vuosien odottelun jälkeen saatiin Länsimetro ja johan maailma avartui. Runsaassa puolessa tunnissa pääsee 35 kilometriä länteen Matinkylään. Se on sama matka kuin Vuosaaresta Porvooseen.
Matinkylän rantaan on tullut upea rantaterassiravintola Nokkalan Majakka.
Espoon ylpeys on yli 40 kilometriä pitkä merenrantaraitti, jossa on vuosien mittaan onnistuneesti saatu lunastettua lukuisia paikkoja, jotta kevyen liikenteen reitti saadaan kulkemaan asutuksen ja rannan väliin. Parhaillaan näin tehdään Koukkuniemessä.
Eka jännitys metrolaiturilla Vuosaaressa on se, tuleeko uusi vai vanha juna. Uuden metrovaunun suuri etu on omat pyöräpaikat. Silloin ei tarvitse vaihtaa puolta Kalasatamassa ja palatessa Itäkeskuksessa.
Christopher Robin
Kaikille tämän lukijoille mukavia matkoja patikoiden, fillaroiden ja joukkoliikenteellä ja jälleen kiitos jäsen- ja tukimaksuista!
Espoon ylpeys on yli 40 kilometriä pitkä merenrantaraitti, jossa on vuosien mittaan onnistuneesti saatu lunastettua lukuisia paikkoja, jotta kevyen liikenteen reitti saadaan kulkemaan asutuksen ja rannan väliin. Parhaillaan näin tehdään Koukkuniemessä.
Eka jännitys metrolaiturilla Vuosaaressa on se, tuleeko uusi vai vanha juna. Uuden metrovaunun suuri etu on omat pyöräpaikat. Silloin ei tarvitse vaihtaa puolta Kalasatamassa ja palatessa Itäkeskuksessa.
Christopher Robin
Kaikille tämän lukijoille mukavia matkoja patikoiden, fillaroiden ja joukkoliikenteellä ja jälleen kiitos jäsen- ja tukimaksuista!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti